snö

Tro det eller ej men igår kväll snöade det här nere i Katrineholm, visserligen vääldigt lite så det inte ens la sig på marken, men iaf :P Det snöade här nere t o m. Norrland kan känna sig blåst :P Men det var riktigt mysigt faktiskt, jag tycker nog om snön iaf, just för att det är fint men absolut inte för kylan! Men just när man går i snön och det knarrar under fötterna, det är banne mig hur mysigt som helst.. Sånt kommer man nog aldrig få "uppleva" här nere, får hoppas att det är snö hemma i Sollefteå när man åker hem till jul, annars är det banne mig ingen riktigt jul. Bara det är vitt, behöver inte vara flera meter, bara det täcker marken så är jag lycklig :)

Så hoppas jag på att det kommer vara flera ton snö i backen hemma då vi är hemma, för nu vill jag allt åka slalom, åkte inget förra vinter och det är banne mig skandal!!! Jag älskar ju att känna vinden blåsa bort håret så det står rakt bak då man åker och att känna att man får tårar som rinner ner för kinderna för att det är så kallt då man åker fort. Baaaah jag hoppas verkligen de går att åka åtminstonde 1 gång under mina 15 dagar hemma!

Idag visade vågen -0,3 och det är väl okej antar jag, önskar dock att ett kilo var borta varje dag, hade varit helt underbart, tänk om det vore så lätt? Jisses vad jag skulle vara motiverad hela tiden och aldrig ge upp :P

Igår åt jag:

Frukost: 1 kopp kaffe med 1 sockerbit, 1 rostat bröd utan någonting på

Lunch: 1 banan

Middag: 1 hg kokt skinka, 1 banan

+ en heldel vatten.

Önskar att det fanns jordgubbar som är goda nu, hade varit så jäkla gott sedan då jag ska börja räkna points..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback