slut

21 januari 2009 kl 15:17

När Thobias gick tillbaka till skolan efter lunchen så följde jag honom en bit på vägen och styrde sedan mot friskis och svettis. Körde enbart konditions träning idag, oh my! Var helt död efteråt, gick med små, små, smååå steg hem så det tog lite extra tid :P Haha.

Började ju även med Blaze xtreme idag, kan ju tala om att det känns i magen.. Känns som man har mensverk nästan, mkt mystisk känsla. Men det är ju bra, då verkar dom ju fungera, blir även lite varm i kroppen av dom. Höll på att dö av värme på gymmet, haha. 

Sitter och slappar bara i soffan nu, med en sovandes kisse nedanför. Har nyss ätit två wasa sport mackor med kalkon och gurka på. Det är hur gott som helst, kunde jag skulle jag äta en hel bunnt! Men nej, då blir Kattis fet. Och det vill jag ju inte bli så..

Jag undrar vad man ska hitta på ikväll för att fördriva tiden lite.. Gymmade ju själv idag för att Thobias hade träningsverk sedan igår och inte tänkte gymma ikväll.. Så har han en tenta i morgon så då kommer han sitta och plugga lite ikväll.. Det är INGET bra på tv ikväll heller, så jag vette tusan vad jag ska göra för att få tiden att gå.. Kanske får kika lite på Uggly Betty, men de avsnitten jag har ska jag ju egentligen spara så jag har nått bra att se på de dagar som Thobias är i Sollefteå, är ju typ 5 dagar som jag kommer vara kvar här nere sen åker jag med upp. Ähh får helt enkelt se vad som händer ikväll. Lär väl skriva lite mer här om jag har tråkigt. 

Ta hand om er! <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback