Sjukling

Igår kväll så började jag få ont i halsen så jag drack lite té och hoppades på att de skulle vara bättre i morse, så var dock inte fallet.. Då jag vaknade i morse kunde jag knappt svälja, det gjorde så jävla ont.. Så jag ringde pappsen och bad honom köpa lite halstabletter åt mig, så kom han även och hämtade mig så jag slapp gå ner på stan. Pappa är bra snäll han, snällaste som finns! :) Men dagen har flutit på rätt bra även fast halsen krånglat, på lunchen gick jag på apoteket och inhandlade Kan Jang som ska tas 2 gånger om dagen.  Köpte även nässprey så jag har det. Sen gick jag till Lilla Café och köpte mig en baguett med salami och brie ost och mumsade den när jag kom tillbaka på jobbet :) Så köpte jag även smink, välbehövligt! En ny maskara, 3 ögonskuggor, 1 kajalpenna. Så nu är mitt smink förråd påfyllt igen :)

Är ju även rätt duktig nu när jag har praktik, går ju hem varje dag så liiite motion blir det ju iaf :)

Nu ska jag och min älskling krypa ihop i sängen och se på lite film tror jag, och äta lite onyttigt :)

Tudels!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback