shopping

3 februari 2009 kl 15:45

Idag var jag och Johanna på stan här i Karlskoga då, jag fyndade ett par skor på halva rea priset. Ett par vita som passar perfekt på våren/sommaren till alla klädesplagg man kan tänka sig, så det var ett riktigt kap! :) Dom hade kostat 499 kr förut men nu fick jag dom för 99 kr så det kan  man verkligen kalla ett kap :D Så köpte jag även 4 nya råttor åt Sesam så nu kan han leka runt med lite fräschare råttor. Köpte även en hårfärg för 30 kr, vilket är hur bra pris som helst, dock får man väl se hur bra den hårfärgen är. Var även in på H&M och fyndade 2 par leggings/tights för typ 80 kr så det var ett ytterligare bra köp. Sen var det nog inte så mycket mera. Men det känns bra, är nöjd även fast jag inte hittade någon skinnjacka. Kommer väl mer sånt till våren så då kanske man har en bättre chans att hitta någon som man är helt nöjd med. :)

Idag har jag hittils skött mig med mina points, dock blev det ganska många till frukost men det är ju inte som att det var godis jag åt utan riktig mat. Till middag ska vi äta fläskfilé och hemma gjord klyftpotatis och bea, mumma! :) Sen ska vi nog kika på Benjamin buttons otroliga liv, ser jag fram emot, den har gått rätt mkt på reklamen så man har varit sugen på att se den ett tag :) 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback