saknad

15 januari 2009 kl 18:20

Har nyss suttit och pratat med Linda på msn, vi körde på för full rulle som vanligt. Driver en sak till något så himla långt ifrån att man knappt vet hur man kom till det från början. Det slog mig hur fruktansvärt mycket jag saknar min lillgumma, hon är något som jag inte klarar mig utan, utan henne så är det ingen Kattis helt enkelt. Hon vet precis hur mycket hon betyder för mig och hur mycket jag älskar henne så de behöver jag inte skriva något om. Linda är helt enkelt bäst <3

Fick även besked om idag att jag har min praktikplats fixad uppe i Sollefteå nu, kommer vara på Studio Fresch från den 23:e Februari till 20:e Mars. Min älskade kusin Malin som fixade det åt mig, lovely! Kommer bli hur kul som helst hoppas jag :) Tråkigt bara att Malin inte kommer att vara där samtidigt som mig men de var väl därför dom kunde ha mig där då. Tack älskade Malin för hjälpen <3

Har varit och tränat idag, stod 30 min på löpbandet, skönt såhär i efterhand men jävligt tråkigt och hyffsat jobbigt. Sen körde jag lite mag/ryggövningar efter det. När vi kom hem gjorde vi klyftpotatis och köttbullar med bea, hur gott som helst. Dock var det klara klyftpotatisar som man bara behövde ställa in i ungen, inte alls lika gott som "hemmagjorda" klyftor. Men det var gott iaf :) Ska ta och räkna ut mina points för idag, har nog blivit rätt många nu med tanke på hur middagen såg ut. 

Take care <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback