Sådär..

Nu har jag pillat lite mer med bloggen, är inte riktigt nöjd än så det lär kunna bli en heldel grejande till innan ja är helt klar. Men lite kul är det ju, dock väldigt tidskrävande då man inte är så van sånt här :P

Det känns bra att ha återgått till denna bloggsida, det är så mycket smidigare här än på bloggagratis sidan..

Har suttit så klistrad vid denna sida idag att jag glömde bort att äta frukost i morse, vid middagstid började magen visa att den var hungrig så jag gick till köket för att se vad jag skulle göra till middag. Så slog det mig då att jag inte hade ätit något på hela dagen, ganska konstigt att man kan helt plötsligt glömma bort att äta något :P Haha. Har ju varit helt inne i fixandet av sidan idag så mat existerade inte i mitt huvud alls.. Haha. Kanske såhär man ska göra för att gå ner i vikt? :P Greja med sidor så man glömmer helt bort maten :P

Har ju inte blivit någon städning idag då, men ja har packat ihop lite grejer iaf så det är bara sånt småplock kvar som ska packas ner.. Men i morgon ska jag allt städa, så de så! :)

Nu är det inte lång tid kvar tills jag är hemma i Sollefteå, 2 dagar sen så.. Då får ja njuta av underbara norrland i 4 veckor.. Eller underbara och underbara, sviiiiin kalla norrland :P Det ser jag inte alls fram emot men man får väl packa på sig massor med kläder så man inte dör på vägen till Studio Fresch. Hoppas att dom behöver en till sommarjobbare där, lät lite som att dom kanske gjorde de så jag håller tummarna för det :)

Hade tänkt att ta med min bärbara dator hem men jag vet inte om jag behöver eller orkar det. Har ju min stationära dator hemma hos mamma o pappa så jag kanske klarar mig med den.. Är ju bara de att jag har ju mitt points program på denna dator som ska fyllas i.. Så ja vet inte riktigt än hur jag ska göra, lutar dock åt att jag lämnar den här nere. Jobbigt med massa packning bara..

Saknar min Bia massor, ska bli så skönt att få sova vid hans sida igen.. Hålla han i handen och pussa på honom :D Nej fy och ursh för att inte kunna göra de dagligen!

Haha pappa lär nog skratta mycket då han ser bilden på sig och farmor ;) Hihi.. Och bara så du vet pappa, så ska du klicka på bilden för att den ska bli större, tekniska lilla pappa ;) Haha.




Saknar Spanien och värmen hur mycket som helst nu.. Skulle vara så himla skönt att åka iväg på en utlandssemester nu såhär mitt i vintern.. Men guess what? No money!!! Argh!

Nej nu ska jag nog göra en macka med kalkon på, mums! :)
Natti natti<3


Saknar dig jätte mkt även fast du bara saknar spanien och norrland ;P Puss på finaste

2009-02-19 // 23:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback