riktiga alla <3-ans dag

14 februari 2009 kl 16:46

Idag är då den riktiga dagen för alla hjärtans dag. Och här sitter jag själv i Katrineholm och har inte ett skit att göra.. Thobias satte sig på tåget i morse kring kvart i 9, och jag sussade vidare i sängen. Så vaknade jag vid halv ett tiden, pappa som ringde och ville prata lite :)

Så idag har jag inte gjort så mkt, rensat kattlådan och varit på affären är väl de mesta jag har gjort.. Sen har jag bara kikat lite på tv och sånt.. Tråkigt att bara sitta ensam en lördag, speciellt när de är allt hjärtans dag. Men det får väl lov att gå på något vis det med. Tänkte äta maten vi lagade igår till middag, fläskfilé i smördeg med klyftpotatis. Får dock se hur suger jag blir på att göra klyftpotatis då jag väl ska äta. 

Sesam sitter för tillfället bredvid mig på soffans armstöd och kurrar som en tok, han vill nog också ha mat snart så han ska få de. Go kissen min. 

Pratade även nyss med Malin om lite hårgrejs, som vanligt. Dock så kom vi fram till att de vi tänkte inte alls var någon idé att ens försöka med så de la vi ner med engång. Men så kom vi på att vi ska åka i backen när jag kommer hem, ser jag fram emot jätte mycket så jag hoppas att det kommer att vara bra väder med massa sol och bara någon minusgrad den/de dagar vi ska åka :) 

18.30 är Thobias framme i Sollefteå, så de är ju inte allt för lång tid kvar tills dess. Är tomt utan honom redan dock.. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback