regn o åter regn

11 juli 2008 kl 15:15

Jag blir så trött på detta skit väder, hur mkt sol har det egentligen varit sedan jag flyttade hem från Spanien? Ja det ska jag tala om för er, i stort sett INGENTING!!! Jag blir tokig i hela huvet.. Är regn till och från hela tiden idag och så vill jag verkligen inte ha det -.-

I morgon är det ju fest, och hur kul blir det med ösregn och skit.. Aja dom har iaf fixat ett megastort partytält så det ska väl gå på något vis iaf :) Man får klä sig varmt bara annars fryser man ihjäl innan kvällens slut!

Igår var jag och min söta Linda ner på stan och tog hål i öronen, på den där lilla snibben man har alldeles intill ansiktet.. Blev riktigt nöjd med den kan jag säga :) Linda påstår dock att jag har dåligt inflytande på henne som får henne att göra massa grejer ;P Men det håller jag bara delvis med om, jag tycker hon behöver en spark i arslet ibland ;D hihi.

Är i stan just nu och ska snart ner på stan och gå på systemet, känns skit konstigt att kunna gå på systemet men samtidigt inget märkvärdigt. Man är ju så van att man måste be pappa eller Thobias att gå dit åt en men nu är det bara att traska in där själv och plocka på sig det man vill ha. Nere i Spanien var det ju samma sak, där gick man på en matvaruaffär och plockade på sig det man ville ha att dricka. Så nu har det fanken inte varit någon vitts med att fylla 20 :P haha. Jag undrar just vad man ska inhandla för något därifrån idag.. Har ju några cider hemma och en Smirnoff spritflaska. Men jag vet inte om jag ska köpa mig en vinare ist, är så gott. Aja jag får se vad det blir :)

Håller  tummarna för att det ska bli liiiiiite bättre väder i morgon iaf!

Älskar min Thobias så mycket att jag inte vet vart jag ska tavägen snart, vet inte vart jag ska göra av alla känslor. Det är så mycket att jag blir helt överväldigad! <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback