puuh

23 november 2008 kl 16:29

Jag förstår mig inte på mig själv faktiskt, jag vet inte hur jag orkar. Har precis kopierat över ALLA gamla inlägg från min gamla blogg till denna blogg, vet inte hur jag orkade alltså så fråga mig inte! :P

Idag har vi tvättid som vanligt då och då städar vi samtidigt med, städningen är klar och tvätten är klar om en halvtimme. Skönt! Så till nästa "I lands problem" undra vad man ska äta till middag idag? Jag skulle vilja äta pytt i panna med gräddsås idag igen men det vill inte Thobias ;P Det må låta konstigt att ha gräddsås till det men ni fatt ar inte hur  gott det är :D Nej undra om man ska göra lite klyftpotatis och bara äta det så får Thobias sno ihop sina onyttiga måltider för sig själv ;P

Kan inte mer än säga att jag älskar min nya blogg, älskar utseendet på den. Helt amazing! :D

Tipsade även min lilla pappa om att jag har en blogg så nu lär han vara in och kika här var och varannan dag, vilket är skoj :) Jag saknar dig massor pappa ska du veta, min lilla gorumpa ;) 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback