puuh

16 december 2008 kl 19:47

Nyss hemkommen från gymmet, helt död i kroppen, dock så känns de konstigt nog mest i armarna :P Är väl sedan i förrgår som den håller sig kvar. Vi gick hemifrån vid 5, så när vi kom fram var det full knökat där, sämsta tiden någonsin tror jag, alla slutar jobb/skola kring 4 så sen går dom dit. Alla maskiner var upptagna i princip, men det försvann folk ganska snabbt, som tur va. I morgon blir det nog tyvärr kring samma tid igen, då stänger dom även ner en timme innan för att ha en aktivitet i gymmet för dom som anmält sig till det. Men vi hinner gymma ändå :)

 Köpte en Allevo bar innan vi gick hem, nyttig, eller nyttig o nyttig, nyttigare än annat iaf. Så köpte jag även en Wasa sandwich med smak av sour cream, var väl okej, trodde dom skulle vara godare men men. Var den gröna mackan här nere på bilden. I morgonbitti hoppas jag på lite resultat på vågen, men man ska ju inte hoppas för mycket, då blir man bara så besviken. Det återstår att se. Men jag håller tummarna iaf :)

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback