present

27 november 2008 kl 17:39

Idag har jag ätit väldigt lite och mådde nästan dåligt vid middagstid (kl 4 för mig) så kom Thobias hem och sa att vi skulle gå en sväng på stan och inhandla lite dricka till helgen, vi är riktiga alkisar här nere, tror du dina öron pappa? ;) hihi. Så fick jag en liten present av Thobias, vi gick på Lindex och handlade en svart klänning som dom skickat ut ett erbjudande om att endast idag kostade den 99 kr alla andra dagar typ 299. Så jag har fått ännu en klänning, lovely! :D Han är bra underbar min Thobias <3 Jag frågade varför jag fick de och då skrattade han högt och hade världes flin och sa "du hade ju namnsdag i förrgår, men jag väntar fortfarande på min present sedan jag hade namnsdag" ;) Hahah, han är underbar.

 Älskar dig mer än något annat gubben, du gör mitt liv till en mening <3

Idag har jag ätit

Frukost: 2 mackor, 1 kopp cappucino

Middag: Pyttipanna med gräddsås, 1 kopp cappucino




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback