points

26 augusti 2008 kl 14:49

Ja då var man igång med points IGEN! Denna gång måste jag verkligen genomföra detta, jag är trött på att vara missnöjd med mig själv och min kropp. Hade ju tänkt gå på Alevo måltidsersättare i två veckor, så jag köpte det igår efter att jag varit på arbetsintervjuvn, gick hem och blandade en.. och ni fattar inte vad äckligt det  var!! Det var som världens tjockaste massa... smakade skit mycket pulvet och vid bara tanken på att jag skulle dricka en till och sedan en till gjorde mig spyfärdigt, halvvägs in till toan gick de över och jag bestämde mig för points igen ist. Hugga, att jag ens kunde tänka tanken på att äta de där Alevo grejset, man blev inte mätt alls av den där sörjan, snarare hungrigare. Bästa med Points är att man får ju äta allt, bara de att man måste begränsa mängden.  Och det kan jag verkligen ta, heldre det än att hålla på att spy hela tiden och känna sig konstant hungrig.

Ja som sagt var jag på arbetsintervju igår och det gick väl bra, var tydligen 400 personer som hade sökt o.0 Har dock ingen aning om hur många dom tog in på intervjuv, ville inte fråga så mycket. Så om man skulle bli "antagen" ska dom kalla in en på en till intervjuv om nån/några veckor. Så det är väl bara att vänta nu då, ingenting är som väntans tider..

Take care of you guys!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback