points

6 januari 2009 kl 20:54

Så har jag äntligen kommit mig för att ta upp pointsen igen, inte för att jag har varit nyttig för fem öre idag, men i morgon börjar det igen. Blir nog bra det, behöver ha något att sträva efter nu såhär efter jul, matvanorna har verkligen blivit helt rubbade. Så nu i morgon ska jag köra på igen, skönt! Kommer nog använda mig av min blogg rätt mycket och skriva upp vad jag har ätit och totala points antalet för dagarna, det hjälper mig själv att skiva upp det. 

Så när vi fått in lite pengar så blir det gymmet med engång, ska ju betalas en årsavgift nu direkt efter årsskiftet. Går man dit så lär man säkert måsta betala den med engång, inte att det skickas ut någon räkning. Därför håller vi oss därifrån tills vi har råd.

Är alltid lika taggad varje gång jag ska räkna points eller göra någon diet, så nu hoppas jag verkligen att detta ska ge lite resultat. Annars jäklar! Då blir jag tvungen att gå ner till att inte äta något igen i stort sett, vilket jag hoppas att jag slipper. Så från i morgon blir det att räkna points, väldigt lättsamt tycker jag, enkelt sätt att gå ner i vikt på samtidigt som det inte är speciellt krävande. Blir nog bra detta så fort man kan kombinera det med gymmet också :) Håll tummarna för mig!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback