Pain

1 juli 2007 kl 16:07

Har varit i Örnsköldsvik över natten på Hamnfesten, det var väl ganska skoj :) Mycket folk och sådär och lite karuseller... Åkte en med min babe, han ville promt åka med mig så fick väl offra mig en gång iaf :P Så idag hade vi planer på att bara ta de lugnt och sen sova hemma hos mig.. så ringer hans pappa kring halv tre tiden och säger att Thobias måste åka iväg till Afghanistan nu med engång.. Kom som en stor chock.. Var meningen att han skulle åka i morgon så får han veta att han måste åka på engång.. PAIN säger jag bara! Verkligen jätte jobbigt att veta att man nu inte kommer att se honom, krama honom, pussa honom, hålla hans hand.. och bara vara med han på sex veckor... Jag hatar Afghanistan, jag tänker spränga skiten så han aldrig mer behöver åka dit igen!

Han är så speciell, man vill liksom bara ha honom vid sin sida hela tiden. Går inte en minut utan att jag inte tänker på honom när jag inte är med honom. Dessutom luktar han så otroligt gott! Älskar sättet han håller min hand, sättet han tittar på mig, sättet han kramar mig, sättet han pussar mig, sättet han får mig att må så otroligt bra på och sättet han håller om mig när vi ska sova är helt oslagbart!
Cant wait until next time!

Katarina <3 Thobias



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback