pain

 8 december 2008 kl 12:19

Idag infinner sig världens värsta träningsverk i min mage, det var en liten kamp att ta sig ur sängen i morse, sätta sig och ställa sig upp. Fy vad ont det gör. Ikväll när "killarna" slutat skolan så ska vi på gymmet, får väl se hur bra det kommer gå för mig, i värsta fall finns jag nog i ett solarium. Vore skönt att få lite färg och inte likna ett lakan. Men första prioritet är ändå träning så får vi väl se hur de går, tränar kanske lite o solar sedan.

Idag ska jag göra korv stroganoff & ris till middag, var evigheter sedan jag åt det. Är ju så förbaskat gott, om jag hade kunnat utan en massa konsekvenser så hade jag ätit upp allt själv. Haha nej men det är ju så  himla gott så man vill ju äta massor. Mumms!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback