packning

1 februari 2009 kl 15:54

Håller på att försöka packa ihop lite grejer som jag ska ha med mig till Johanna men det är en heldel saker som är nere i tvättstugan för tillfället så det får vänta lite, har plockat ihop nästan allt annat. Tycker inte om att packa, är så svårt. Man glömmer alltid någonting, hur nu det kan vara så svårt att komma ihåg alla grejer som man behöver för att klara sig.

Idag har vi tvättat och städat lägenheten, så nu är det rent igen :) Väldigt skönt att få det sådär "hemtrevligt" igen som det blir då man städat o tvättat. Man blir glad i själen :) 

I morgon ska jag hoppa på tåget 11.38 som går till Degerfors så kommer johanna och hämtar mig där. Så har jag en mobilbiljett och då ska man få ett sms som man ska bekräfta att de stämmer inom 24 timmar innan resan så har jag fortfarande inte fått något sms, så nyss ringde jag kundtjänsten och gissa vad? Jo självklart är det "sättet" ur funktion idag så jag kommer inte få något sms att bekräfta, så ist måste jag gå och hämta ut en biljett på SJ eller hämta på en biljettmaskin, lite lagomt drygt att det alltid ska vara något fel då jag ska åka tåg. Blir så less!!  Men det löser sig ju iaf så jag ska gå och hämta ut biljetten ikväll tänkte jag.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback