på begäran

16 februari 2009 kl 16:52

Thobias tyckte att jag skulle uppdatera min blogg så jag gör väl de då ;P

Idag har jag faktiskt hunnit med litegrann iaf, vaknade i morse och kände att nu mår jag riktigt bra igen så det var riktigt skönt! Käkade frukost och sen gjorde jag mig i ordning och begav mig en sväng på stan. Tog först ut pengar som jag ska ge Minna när jag lämnar Sesam till henne, så ska hon köpa kattsand o mat så slipper man släpa på det. Sen gick jag på Coop Extra och köpte en ny korkskruvsöppnare, den försvann sist vi hade fest, undra vem som är den nya ägaren av den? :P Så handlade jag även lite tvål, svampar, disktrasor och kalkon pålägg. Så nu har jag nog allt jag behöver för att klara mig tills på lördag. Sen var jag även och köpte ett sådant vaderat kuvert så jag kan skicka iväg Thobias klocka som han fick av mig i julklapp, den har stannat av någon anledning och den sitter fast på ett läderarmband så det går inte direkt att kolla om det bara är batteriet som är slut, så jag pratade med företaget och dom skulle kika på den o byta batteri på den om det nu var det som är felet. 

Sen när jag kom hem så slog jag på The lake house, som Natalie tipsade mig om igår kväll, den var rätt bra. Så den kan jag rekomendera till andra också :) Efter filmen bestämde jag mig för att färga håret, så jag la i färgen och sköljde ur den efter 30 min och nu sitter jag med handduk på huvet. Så har jag även gjort klyftpoatis som är inne i ugnen nu som borde vara klar alldeles snart. Ska bli gott med tanke på att jag är rätt hungrig. 

Ikväll blir det nog lugnt, ska städa ihop lite mera så Ronja inte tror att jag lever i världens röra, när hon kommer i morgon. Ska bli skoj, lära känna henne lite bättre :) 

Oooh nu ringde klockan som betyder att potatisen är klar. Mums! 

Take care! <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback