onsdag

4 februari 2009 kl 20:21

Idag har jag och Johanna inte gjort speciellt mycket, var ner på stan en sväng men de var enbart för att köpa lite frukt och en ny deo till mig, min tog slut igår :P Så typiskt! Sen har vi väl bara varit hemma och kikat på lite tv och så.. Sen till middag så beställde vi pizza och tog hem den, orkade bara halva, men ack så goooood den var!

I morgon 11.10 ska jag åka från Degerfors hem till Katrineholm igen, så då blir det att försöka komma i säng liiiiiite tidigare än dessa andra nätter då vi gått och lagt oss tidigast halv 3. Fast de blir nog svårt att komma i säng i tid, brukar alltid vara så då man måste somna i tid. Men annars får jag väl sova när jag kommer hem. 

Är så less!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback