ommöblering

14 september 2008 kl 14:32

Idag är en sådan dag man bara väntar på att tiden ska ringa på bäst den kan, vi har bara tagit det lugnt och möblerat om pytte lite i lägenheten. Så snart ska vi väl städa lite är det tänkt och sedan mat.

Har räknat Points nu i 21 dagar och jag har inte en blekaste aning om det har gett någon effekt eller inte. Suger att inte ha någon våg, men mamma o pappa har varit så snälla och köpt en digitalvåg åt mig så jag får den då dom kommer ner :) Längtar som ett as så jag kan se om de hänt nått, men samtidigt jätte skrämmande.. Tänk om det inte hänt något! o.0 Tog ju aldrig några mått med måttband heller då jag började så jag kan inte kika så heller för att se om det hänt något.

Nej nu ska jag titta på House, min absoluta favoritserie just nu :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback