nytt år

2 januari 2009 kl 14:13

Nu har det blivit ett nytt år, igen. Känns som det inte var länge sedan alls det blev 2008, tiden har gått med en väldans fart i år. Har även avlagt ett nyårslöfte och i år ska jag fanken lyckas med det också, i vanliga fall bryter man dom hur snabbt som helst, men icke, i år ska jag klara det!

I morgonbitti bär det av ner till Katrineholm igen, ska bli rätt skönt att komma hem till sitt egna igen. Har varit hur kul som helst att vara här uppe i sollefteå och träffat familjen och alla vänner. Synd att tiden gått så jäkla fort bara, hade velat hinna göra lite mera innan det var dags att åka ner igen men det får jag ta igen när vi åker upp i februari igen ist. Förhoppningsvis går KFG med på att jag har praktik här uppe ist.

 Så ska Kricko & Minna möta upp oss i Stockholm i morgon, med min lilla bebis Sesam :D Har saknat honom så ruggigt mycket. Det är så himla tomt utan honom så nu jäklar kommer det bli gos med honom för hela slanten :D

Nu håller Thobias på att tvätta massa kläder som ska packas ner och lite senare ska Guniris laga en "avskeds" middag, blir trevligt! :) Låter väldigt deprimerande dock. Hoppas att det är någon mat jag äter bara ;P

Nej nu tror jag att vi ska kika lite på Kalle anka, me like!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback