nyår

17 november 2008 kl 14:08

Fick ett sms av Linda med en "inbjudan" till Patrik & Linda i år igen, var ju där vi spenderade nyår förra året. Dom ska tydligen ha catering med thai mat, gott som fanken men jag vet inte än hur det blir om jag ska äta där eller om jag kommer äta innan man ska dit. Får se hur dagen utspelar sig lite längre fram. Är ju trotts allt ett bra tag kvar tills dess :P Dom hade tydligen suttit och skrivit en gästlista igår kväll och kommit upp i 35 pers. Rätt mkt folk, typ som förra året :) Det var trevligt då måste jag säga.

Idag är det riktigt tråkigt att vara hemma, har absolut inget att göra.. Tiden går framåt med snigelfart, så förbannat tråkigt att inte han något att göra på dagarna! Gaah! Önskar man hade haft någon att umgås med iaf, men inte då.. Jag har så tråkigt på dagarna att jag har börjat följa Hem till Gården, Super Nanny, Dr. Phil, Opera. Då är det tragiskt, mkt tragiskt! ursh, tänk vad skönt det skulle vara att ha sig ett liv.. :P

Sesam jamar ihjäl mig idag, vet inte vad det är med honom, han brukar jama mkt men inte såhär mkt, så jag börjar nästan bli lite orolig. Men som vanligt brukar jag bli orolig helt i onödan. Får väl se hur det går, fortsätter han såhär i morgon osv så måste man nog ta honom till någon som kan kolla på han. Men förhoppningsvis är han bara väldigt pratglad idag :)

Nej, nu ska jag se på Dr. Phil.

Over and out!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback