nudlar

10 december 2008 kl 12:39

Har kommit på att jag tycker om nudlar ganska så mkt, köpte 2 packet i förrgår , så igår käkade jag ett paket till lunch och nu håller jag på att koka det andra till lunch. Räksmak och kyckling smak ska det vara, annars är det äckligt med nudlar. Iaf de sorter jag testat på.

Har fått leveransbekräftelse från Gina Tricot så har jag tur så kanske jag får det i morgon eller så på fredag :) Tycker klänning/linnet är så himla snygg, jag bara måste kunna ha den/det.

Ikväll blir det gymmet igen, igår blev det inget. Fick vara en liten vilodag då, hade fortfarande världens träningsverk i magen och Thobias hade i armarna så vi var två gammlingar typ :P Skulle behövt hemtjänst nästan :P Så idag är ju sista dagen då vi har gratis träning med, får se hur det ser ut med pengar innan jul, så kanske man kan köpa ett halvårs kort innan dess, det höjs med 100-200 kr efter årsskiftet så det är ju lite surt + att det är en medlems avgift på typ 100 kr. Blir så less över att allt ska handla om så mkt pengar, gaah!

Nej nu till nudel-ätning :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback