night

16 december 2008 kl 23:34

Sitter på kanten av sängen och är inte ett dugg trött. Kan ju bero på att jag sov 1 timme idag på eftermiddagen innan Thobias kom hem. :P Men ack så skönt det var, sova på dagen sådär är nog det skönaste, eller nej, att få vända sig om och somna om igen när en klocka ringer utan att det är ens egen, DET är det skönaste :)

Thobias ser på Red october, ingen film jag riktigt fastnade för, gav den väl ca 30 min sen gav jag upp och plockade fram datorn ist. Den tilltalar inte mig för fem öre, den är säkert bra om man är intresserad av sånna filmer, men det är då inte jag. Ska väl slå på en annan film eller kika på tv:n så snart han bestämmer sig för att sova eller helt enkelt somnar mitt under filmen, det brukar han oftast göra ;P

Nu är det verkligen inte lång tid kvar tills jag är hemma, tiden kommer nog rulla på rätt snabbt tills det är lördag och man sitter på tåget/bussen upp till lilla Sollefteå igen. 4 dagar kvar om man räknar med idag, men så i morgon då man vaknar är det bara 3 :D Pappa lät lite besviken då jag sa att jag skulle hem till Thobias den kvällen då vi anländer i Sollefteå, så jag får se om jag ber honom hämta mig ist så han får ge mig denna bamse-mjuk, som han så fint kallar det ;) Han är så söt min lilla pappa, min älskade pappa. Helt underbar, älskar honom så otroligt mycket! Min lilla gos-björn :)

Nej undra om man ska leta fram stekpannan och slå ner Thobias så han däckar av för natten? ;) Nee så dum är jag faktiskt inte, tror jag iaf! Haha. Well, sov gott, det tänker då jag göra så snart john blund kommer och slänger sitt "sömnpulver" över mig :) Natti natti.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback