night time

6 december 2008 kl 23:51

Det blev bakning av filmjölkslimpor idag, så gjorde jag även räkcocktail till middagen, som en liten efterrätt, man brukar ju oftast ha det till förrätt men vi hade det efteråt. Gick lika bra det :) Mumma!

Har nyss kikat på lite House, ack vad bra det är. Frågan är lite hur det kommer att gå med House och Cuddy? Är nyfiken på hur det går.. Den som lever får se. T sitter och tittar på 28 dagar senare just nu, dom som känner mig vet att jag inte kan titta på sånna filmer innan jag ska sova, då blir det en hejdundrande sömnlös natt. Ursha, är så jäkla mörkrädd redan och sedan att man nyss sett en zombie film innan gör verkligen inte saken lättare. Ska försöka tvinga honom att vi ska se nått annat, för vi har faktiskt sett denna film förut och så slipper han ju hålla sig vaken i evigheter för att jag ska måsta somna först annars :P Haha. Man är bra löjlig egentligen, men är man riktigt jäkla mörkrädd så är man.

I morgon bli det städa och sedan gymmet efter kl halv 2, dom öppnar nämligen inte förren då. Funderar på att gå dit vid halv 3, det känns som en bra tid enligt mig :) Får se vad karl tycker om de. Har han lika mycket träningsverk i magen som nu så kommer jag att få gå helt själv igen, men de går väl det med. Tråkigt bara.

Ikväll har det varit en riktig syndar-kväll, har ätit korv med bröd till middag + räkcocktailen efter, sedan blev det Cola Zero, Breake och lite Daim. Ursha, i morgon lär jag inte vara lycklig för fem öre då jag ställer mig på vågen.. Att helgen ska vara så svåra att hålla igen på, att man inte bara kan hålla igen som på vardagarna?! Nej nu är det färdigt "syndat" för denna helg, annars kommer de inte att gå bra.

 Undra om man kommer ha gått ner något mer tills man kommer hem till jul, skulle kännas bra. Men blir det inte så så får jag väl bita ihop i vilket fall som helst. Kan ju inte mer än försöka, går som inte på nått annat vis. Så tar ju "prova på en vecka" på Friskis & Svettis slut nu på onsdag. Får utnyttja det så mycket som möjligt innan dess och sedan köra lite egna övningar hemma. Sen efter jul är det ett måste att köpa ett gymkort, annars blir det bara skit. Hoppas på att man får lite pengar med i julklapp så man har råd att köpa det :P

Nej nu ska jag nog ta och krypa ner i sängen och tvinga Thobias att se på något bra med mig!

Natti natti. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback