natt

12 januari 2009 kl 01:25

Ligger för tillfället i sängen med datorn i knät, Thobias ser på någon film som jag inte alls är intresserad av för fem öre. Någon film från 1991, folk går in i en telefonkiosk och kan åka framåt och bakåt i tiden. Nej ursh, tråkig och gammal film, är ju iofs två stycken, han har nyss sett ettan och nu är nr två igång. Jag har läst lite i min bok, går sakta men säkert framåt. Längtar tills jag har läst ut den så jag kan börja läsa de två sista Harry Potter böckerna som jag inte tagit mig ann att läsa tidigare :P

I morgon/dag så vet jag inte riktigt vad det blir, Thobias är ledig från skolan så det är skönt att ha honom hemma. På tisdag ska jag på KFG för det första "mötet" för i år, ska ha sökt 20 jobb innan dess, jag har sökt 4 för det finns ju inget att söka.. Så jag vet inte hur det ska gå till att kunna söka yttligare 16 jobb tills dess. Är ju svårt att söka när det inte finns några jobb ute på marknaden att söka.

Har ätit en limpmacka med 2 ostskivor på och 2 hårdbröd skivor ikväll också så mitt points antal ökade till 17 points ist idag. Men det är ju helt okej, jag har ju över 4 sparade ändå.

Funderar på att göra köttfärssås och spagetti i morgon till middag, måste räkna ut vad det blir i points först bara så det inte blir världens pointsbomb. Isf får det bli en pastasallad ist för mig, de är ju riktigt gott de med och inte alls många points. Har ju quinoasallad kvar med som måste bli uppäten, gjorde ju en satts för 4 personer men då ska man banne mig bara äta den salladen till middag, för mig blir det där minst 8 portioner. Nästa gång jag ska göra quinoasallad räcker det om jag gör bara 1 portion så inte det blir massa över som man kanske måste slänga.

Nej, om man kanske ska ta och lägga sig och sova? Vet inte om jag är tillräckligt trött för det än. Natti natti. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback