natt

4 februari 2009 kl 01:58

Sitter i soffan åter igen med Johanna, vi blev lite hungriga och gjorde oss varsin varm macka i ett mackjärn. Såååå ja, det har inte varit någon bra points dag idag heller. Mitt löfte från igår gick i stupet kring  middagstid idag. Det är bara att konstatera att det inte går så bra att sköta sina points när man är uppe i en människa som är gravid och är konstant hungrig eller sugen på något, man rycks som med av någon konstig anledning :P I morgon ska vi tydligen äta pizza också så det blir helt enkelt att jag får ta i tu med mina points när jag kommer hem till Katrineholm igen, är ju inte så jäkla roligt och åka bort och hålla på med points räkning samtidigt, man vill ju kunna "unna" sig något då man har det trevligt :)

Just nu sitter Johanna och kika på Smallville, inte mitt favorit program direkt så jag passar på att sitta här och författa ner några rader. Blir nog sängdags efter detta, slutar väl vid halv 3 tror jag. Så det är nog rätt lagom att komma i säng då ;)

Saknar min Bia såååå mycket, och min lilla bebis Sesam. Thobias sa att han tydligen gick runt hemma och jamade som en tok så han trodde att Sesam saknade och undrade vart tusan jag tagit vägen. Lugn bara lugn lilla bebis, snart är jag hemma så du kan gosattackera mig på nätterna igen och följa efter mig som en svans igen, min lilla mysis! Så kanske Thobias vill ha lite kärlek med, men det får vi väl se hur det blir med den saken, haha ;) Eller vad tror du älskling? ;) Nej då, han ska få sin beskärda del han med, så du kan vara lugn babe! :)

Fick även en förfrågan idag om jag ville vara med på ett demo omslag på en skiva, av en kompis nere i skåne. Tänker ställa upp på det, tycker själv att det är en rätt cool grej så jag o Johanna ska väl fota lite och försöka få till det som dom ville att det skulle se ut. Är bara mitt ansikte och mina händer som ska vara med på bilden så det kan bli rätt intressant, hoppas på att få till någon lite häftig bild så det matchar deras band. Vore ju svin coolt om dom blir stora så många vet vilka dom är, så sedan kan jag gå och skryta med att jag var med på deras första demo ;) Haha ja det är ju önsketänkande iaf ;P Men jag håller tummarna för dom, helt klart! :)

I morgon tror jag att vi inte ska göra så mycket, ska iväg till deras nya lägenhet och kika om det kommit någon post dit och fota mig lite men annars så är det inte mycket som står på To do list.

Nej nu ska jag nog ta och krypa ihop i soffan och slappa lite :) Natti natti alla.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback