nära

 23 december 2008 kl 21:38

Snart är all denna väntan över, i morgonbitti då man vaknar är det äntligen julafton. Äntligen! Ska bli riktigt mysigt, även fast jag ska flänga runt på 4 olika ställen, lär vara helt slut då dagen är över, men i längden helt klart värt det :) Först blir det då frukost hos Thobias farfar, sen ska jag till farmor, sedan brumma vidare till Malin och senare vidare till Patrik & Annelie. Ursh, det kommer vara en stressig dag i morgon, känns lite vemodigt, med tanke på att julen ska vara en lugn och skön dag/tid. Men det blir nog bra det där till slut :)

Har önskat mig en kamera i julklapp så jag hoppas verkligen att jag får en :)

Nej undra om man ska försöka komma i säng i tid ikväll, så det snabbt blir julafton? Tror nog det ska göras ett försök med det ;)

God Jul alla vänner, hoppas er julafton blir helt underbar och magisk :) All my love to you <3



Hejsan. va gullig katt på din header :)

2009-02-19 // 18:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback