mys

22 december 2008 kl 01:16

Idag åkte jag o min älskade Thobias hem till Helgum, underbart att se min familj igen :) Så bakade jag o Sara pepparkakor, jag gjorde den lätt snyggaste ;D Kan ni gissa vad? En döskalle så klart :D Sen så satt vi mest bara ner och pratade om allt o ingenting. Jag packade upp min väska o gjorde mina saker lite hemmastadda i mitt "nya" rum i Helgum. Sen fick jag låna bilen av min snälla pappa, så jag for till Linda o Thobias åkte in till stan för att vara med några kompisar. Nu har jag nästan nyss kommit ner till stan, körde jääävligt lugnt, så halt o mycket snö på vägarna nu, har snöat endel ikväll. Så det gick nog inte snabbare än 70-80 km/h på hela färden. Det blir nog min pappa glad över att höra ;)

Har haft en riktigt mysig dag/kväll med min Linda, så var vi även med hennes karl och såg på film. Skojsigt värre :) Har saknat min Linda massor så de har varit helt fantastiskt att träffa henne igen <3

Och så självklart min underbara familj <3

I morgon vet jag inte alls vad det blir, skulle tro att det blir lugnt. Tobbe o Linda skulle hyra nr 3 av filmerna, så jag kanske ska försöka övertala min karl att följa med o se den med dom, vore tok mysigt :) Är så skönt att umgås vi 4 tillsammans, allt känns så bra i kemin :) Mys mys!

Nej nu ska jag och Thobias se på någon film och sen blir det sova, så nu ska jag säga som stockholmarna, purre ;) Haha!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback