morgonstund har guld i mun

6 december 2008 kl 12:28

Dåligt ordspråk tycker jag.. morgonen är en pina, särskillt dom tidiga mornarna när man bara måste kliva upp, hugga! Men idag var vi duktiga här, klockan var ställd på 10, så var det bara att kliva upp och byta om till träningskläder och sedan bege sig till gymmet, känns bra att ha varit där. Vi var helt själv där idag, alla andra som var där var på yoga, det är nått som varken passar mig eller Thobias :P Så jag stod på bandet största delen av tiden, sedan även lite styrka för benen.

Nu har vi tvättid, igen.. Suck! Det drygaste av allt är att en av maskinerna är trasig, så nu tar de ännu längre tid än vad det skulle ha tagit igentligen.. Aja. Ska väl ta och städa lite idag med, eller så får det bli i morgon. Hade ju tänkt att slänga ihop 2 till filmjölkslimpor, vet dock inte om ingredienserna räcker, kanske får gå och handla lite smått. 

Prick 2 veckor tills jag är hemma i Sollefteå nu, gooood!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback