mitt hjärta fylldes med glädje

15 november 2008 kl 14:10

Jag fick ett sms av Linda där det stod "kan du komma till datorn?" och någon minut senare hade jag kommit till datorn och loggat in på msn, Linda skickade genast 2 filer som hon sa åt mig att se. Hon den underbara varelsen hade spelat in 2 videos på henne och Tim. I ena videon försökte hon få Tim att säga att han saknade mig, men han satt bara och skrek Kattis rakt ut och det tar jag som att han saknar mig :D iiiih dom är så underbara dom där två gullepluttarna. I andra videon så satt Linda och Tim och sjöng blinka lilla stjärna och imsevimse spindel, hur sött som helst. Jag kände hur varm jag blev i hjärtat och när man ser dom så håller man på att sakna ihjäl sig, man inser hur mkt dom betyder för en.. Ska bli så himla mysigt att komma hem i jul och kunna gosa på dom båda <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback