minus

Idag när jag klev upp rusade jag till vågen som vanligt det första jag gör i princip, jag har gått ner -4,1 kg på 9 dagar nu :D Jag blev helt varm i kroppen och ville bara dansa runt :P Det jobbiga var att jag inte hade någon här som jag kunde berätta det för, så jag fick stå där och  le som ett annat fån för mig själv, Sesam fick en extra lång gosattack, som han absolut inte tyckte om.. Jäkla kisse som inte gillar att bli upplockad och gosad på. Men iiiih jag är så glad, har bara 4 dagar kvar nu på min diet, om man inte räknar med denna dag vill säga. Vet inte riktigt hur jag ska börja äta efter, känns som om jag fortsätter att äta såhär lite mat fast kanske lite andra grejer än detta så kommer jag ju fortsätta gå ner i vikt relativt fort och så vill jag ha det. Folk tjajtar om att man inte ska gå ner i vikt för fort och bla bla bla, då kan jag tala om för dom att jag gick ner 20 kg på 4-5 månader och den vikten höll jag så himla bra tills jag skaffade mig pojkvän, den vikten höll jag i ca 4 år. Ingen kan komma o säga att du ska gå ner sakta och så vidare, jag vet själv hur min kropp funkar, och ingen annan.

Vet dock inte hur länge jag kommer orka hålla på och äta såhär lite, man är ju helt matt i hela kroppen, orkar inte göra speciellt mkt utan att hålla på att fantisera ihjäl sig om en äckligt stor måltid med klyftpotatis, det blev min last precis innan jag började med denna diet, och de bästa är att jag kan äta hur mkt som helst av hemmagjord sådan, de är typ 4-5 Points för valfri mängd om man har bara en viss mängd olja och det gick hur bra som helst :)

Iiiiih idag kommer vara en bra dag, kommer leva på viktnedgången länge nu!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback