Min gos

21 oktober 2007 kl 15:46

Jag saknar min lilla gos! Är inte länge kvar alls nu tills han är helt klar..Känns hur bra som helst. Snart kan jag pussa o krama på honom varje dag :D
Kommer kännas väldigt konstigt att han inte ska åka ifrån mig, men det kommer äntligen att kunna bli VI två.. att kunna lära känna varandra utan och innan.. Detta att han har varit i Afghanistan i 7 månader tror jag har stärkt oss.. Att det visar hur stark kärlek kan vara mellan två personer, att man inte bara ger upp utan man tar sig igenom det svåra med att vara ifrån varandra så länge och att det bygger på så mycket tillit till den andra. Vi har inte varit tillsammans så jätte länge men det vi har gått igenom har vi gått igenom tillsammans.. Om inte Afghanistan har fått oss att gå ifrån varandra kan nog inget göra det!

Vi planerar en utlandsresa över nyår, ska bli helt underbart! Jag fick äran att välja destination :D Frågan är bara vart man ska åka... Vill till något ställe som är varmt med massa sol och bad, inget överdrivet festställe.. Jag vill åka iväg till en plats som innebär en massa kärlek och mys.
Någon som har något förslag på en resa som instämmer med mina "krav/förväntningar" ?

Thobias jag saknar dig så otroligt mycket, du är mitt allt! Älskar dig mer än vad ord kan beskriva!

Tänk att jag är den där någon som du träffade på krogen.. Den någon som du nu har börjat planera ditt liv med.. Den någon som har äran att få hålla dig i handen.. få pussa och krama dig precis hur mycket den vill... Att den någon verkligen är JAG. Kunde aldrig ens drömma om att mitt liv kunde ta en sådan turn och bli så jävla bra! Du är det bästa som finns Thobias!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback