måndag

26 januari 2009 kl 14:27

Sitter för tillfället och kikar på Oprah på 3:an, handlar om kvinnor som fått bröstcanser, så himla hemskt. Ett väldigt stort och rörande ämne som nog aldrig kommer att ta slut att prata om. Läskigt sånt där, kan liksom hända precis vem som helst, hugga.

Har varit och tränat själv idag på Friskis & Svettis, Thobias har fotbollsträning ikväll så de betyder "inget gymmande för honom" så jag gick när han gick till skolan vid kvart i ett. Var otroligt mycket folk där för att vara vid den tiden på dagen, brukar max vara jag och två till typ, idag var de säkert 6-7 st till där, men de gick ju lika bra för de. 

Ikväll är det ju även Bonde söker fru - Bröllopet, de måste jag kika på. Dock tycker jag att det har gått lite väl fort fram för Magnus och Emma, hur länge har dom känt varandra? Inte ens ett år, dessutom så tror jag faktiskt inte att deras förhållande kommer att hålla, hon är alldeles för ung och han har ju liksom sitt liv på gården, hon har nog inte alls hunnit leka av sig sitt ungdomsliv. Aja, man får väl hålla tummarna för dom.

 Har även betalat el- och internet räkningarna nu idag, känns skönt att ha det gjort. Hemskt att se hur mycket pengar som bara försvinner på engång så fort man fått in dem, men det är ju så livet är :P 

Tänkte vara snäll och laga middag tills Thobias kommer hem, då går de snabbt och smärtfritt för honom tills han ska iväg på träningen. Jag är allt bra snäll jag ;P Haha.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback