magsjuka

12 februari 2009 kl 13:24

Just nu går det massa magsjuka runt i hela landet, så fick jag även veta idag att min kompis Lenny som går på KFG har fått det i tisdags natt, så träffades vi på KFG på tisdagen på dagen så jag hoppas verkligen inte att han har smittat mig! Jag går och inbillar mig att jag mår illa bara för att jag vet att jag kan vara smittad, de är så psykiskt så det inte är sant. Just magsjuka får jag så av, inbillar mig alltid att jag också mår dåligt så att jag verkligen mår dåligt.. Helt sjukt vad ens hjärna kan lura en! Jag hoppas verkligen inte att jag är smittad iaf, skulle inte vara någon bra tajming alls, i morgon är det fest o jag och Thobias tänkte fira alla hjärtans dag, så på lördag åker ju han.. Så har jag ju Sesam kvar här, så skulle jag få magsjuka så vette tusan hur jag skulle orka gå upp och rensa lådan och ge han mat o vatten.. Nej inge magsjuka hitåt!

Vågen visade ännu mer neråt idag, känns så förbannat bra!! Dock var de bara 3 hekto ner men fy tusan så skönt de är att se lite resultat! Har snart kommit till 10 kg målet, skönt!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback