lördag

29 november 2008 kl 10:41

Har inte så mkt att skriva om idag, vaknade för ca 40 min sen och så har jag ätit frukost och suttit här och kollat runt lite. Sitter och sneglar lite på Miami Ink, fy fasen vad jag skulle vilja bli tatuerad av Kat, hon jobbar ju inte kvar där nu men jag såg på några gammla avsnitt o då var hon fortfarande kvar där. Hon är såå duktig, skulle vilja ha ett porträtt av någon, vet inte riktigt av vem men jag tror att det skulle vara någon väldigt nära anhörg.

Idag kommer ju som sagt Danne, tåget är framme vid 15.31, blir skojigt! Har dock bestämt mig för att INTE gå ut ikväll, drack ett glas vin igår kväll och åt lite godis, de har redan satt små spår på mig.. Gick upp typ 3 hekto. Sjukt! Så jag ska göra fajitas till middag idag och det är det enda jag får "unna" mig idag, 1 ffajitas till middag med lite gurka till.

Jag saknar min lilla Linda massor, önskar att hon också hade kommit hit idag.. Hade kännts så skönt i hjärtat, bara att veta att hon vore här. Men men, jag är ju hemma snart så då blir de nog en massa tid ihop med henne :) Massa myspys <3

Jag julpyntade lite här igår ju och ack vad mysigt det blev :) Tror dock att Sesam har varit i adventsljusstaken med tassarna inatt, hittade ett barr från mossan på golvet i morse så jag misstänker honom starkt ;P Ska agera polis senare och ligga och spana och se om han återvänder till brottsplatsen ;)

Fick en idé igår när jag satt och såg på tv, jag funderar på att byta till en ring i näsan ist för att ha en plupp, man fastnar ju överallt med den jäveln, den hugger tag i massa och det är INTE skönt för fem öre kan jag säga. Så om jag har en ring så finns de ju inget på den som gör att man kan fastna. Återstår att se hur jag gör, T gillade inte min idé men han vet ju inte hur ont det gör heller :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback