lördag

24 januari 2009 kl 13:46

Igår hade vi då förfest hemma hos oss, den var väl okej men det kom så fruktansvärt mycket folk, var helt smockat här inne, var väl säkert 15 st iaf på 30 kvadratmeter :P Vi förflyttade oss bort till resideset och sedan gick jag, Thobias och Robin på lilla krog, satt där ett tag men de var så dött att man satt och blev jätte trött, vi begav oss till Donken och käkade sen bar det hemåt. Blev några snedsteg på festen hos oss men de är väl sånt man får räkna med.. hade bla en halv ölburk utspilld i sängen... var ju sådär lagomt kul, eller inte! Men ja de får man väl ta.

Thobias skulle på affären kring 1 tiden nu idag men han har inte kommit tillbaka än så jag vette tusan vart han tog vägen? Brukar typ ta 20 min max.. Hoppas han kommer hem snart för jag har väldigt tråkigt, så ska vi även se på Kalle och chokladfabriken idag, kommer inte ihåg om jag har sett den eller inte.. Lär väl märkas :P

Hahah såg att Sofie tänkte komma ner igår men fick ett stoooort förhinder, plocka ved idag ;P hahha! Så sara o erik med men dom har tydligen inte kommit fram än ;P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback