löpning

15 december 2008 kl 16:32

Är stolt över mig själv för tillfället, sprang i 10 min, vilket låter otroligt löjligt men för mig är det en stor bragd. Jag som knappt orkade 2 min förut. Nej det känns jävligt bra måste jag säga.

Just nu väntar jag på att potatisen ska koka klart så jag kan göra potatismos & fiskpinnar. Jag älskar det, så himla gott! Så ska man ha salladsdressing till, låter nog konstigt men så gott. Skalade en heldel potatisar så de borde bli en portion över, då kan jag äta den i morgon igen :D

Är helt slut i kroppen, är trött och hungrig som ett as. Skulle kunna gå och lägga mig och sova ett tag känns de som, även fast jag vaknade 11.30 i dag. Men de blir nog bättre efter att man fått i sig lite mat i magen. Jag hoppas det iaf.

Bara 5 dagar kvar nu tills jag är hemma. Wiiiie! <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback