long time

30 december 2008 kl 12:12

Var ett tag sedan jag skrev här nu, men det är ju bara för att jag känner att jag har bättre saker för mig på dagarna nu när jag är uppe i norrland. Därför har det inte blivit så mycket dator-sittande. Har spenderat de senaste dagarna med min familj, Linda, Malin och Mattias, Thobias & hans familj. Har varit skönt med tanke på att jag har gått och blivit förkyld.. Hoppas inte att det blir värre tills i morgon på nyårsafton, då kommer jag inte orka att vara ute och flänga utan då kommer jag att befinna mig i lilla Helgum hos mamma o pappa.

Festen som var planerad hos Patrik o Linda blev inställd. Mycket tråkigt anser jag, nu kommer alla delas upp på olika ställen.. Ursh. För tillfället vet jag inte alls vad det kommer att bli i morgon, vet inte om någon fest alls som ska hållas. Aja förhoppningsvis så löser det väl sig, om jag nu mår bättre.

Ha en underbar nyår alla :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback