lista

1 februari 2009 kl 18:46

Haha jag som aldrig gör listor ska nu äntligen ta o göra en. Lite roligt är det ju iaf:P

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Thobias

Hur lång är du?

168 cm

Vem ringde du senast

SJ kundservice

Vem ringde dig senast?

Pappa

Hur löd det senaste sms:et du fick?

"Ja det är alldeles tomt här i flygeln också;) jag berättar mer då jag blir ensam. Saknar och älskar dig:* ".

Hur stor är din säng?

120 cm bred och 2 m lång

Har du stationär eller bärbar dator?

Både och...

Hur många kuddar har du i sängen?

4 st 

Hur många landskap har du bott i?

Två

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Skor så klart.

Tycker du om kinamat?

Ja, jag älskar kinamat.

Tycker du om kaffe?

Nej fy och tvi

Sover du på någon särskild sida?

Oftast på mage men även på sidorna.

Kan du spela poker?

Nja inte direkt.

Tycker du om att mysa/kela?

Jaaa helt klart!

Känner du någon med samma födelsedag som din?

Ja ganska många.

Vill du ha barn?

Ja absolut men inte för tillfället. 

Föredrar du havet eller en bassäng?

Havet.

Vad spenderar du helst pengar på?

Kläder helt klart.

Äger du dyrbara smycken?

Min förlovningsring var rätt dyr så den är den dyrbaraste :)

Sover du med gosedjur?

Nej.

Vad har du för ringsignal?

Pink - So what.

Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Ja jag tror de finns kvar lite hemma hos mamma o pappa.

Vad har du närmast dig just nu som är rött?

En röd knapp på xbox dosan.

Flirtar du mycket?

Nej

Kan du byta olja på bilen?

Haha nej absolut inte, sånt är min snälla pappa bra på att göra åt mig ;).

Vilken var den senaste boken du läste?

Född en blå dag.

Läser du dagstidningen?

Nej vi har ingen dagstidning.

Prenumererar du på någon veckotidning?

Nej.

Dansar du i bilen?

Erhm med tanke på att jag oftast kör själv när jag åker bil så är det inte så lätt att dansa :P

Vilken radiostation lyssnade du till senast?

Ingen aning, men tror det var Rix fm hemma hos mamma o pappa under jul/nyår någon gång.

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Mitt bokningsnr till tågbiljetten.

När var du i kyrkan senast?

På min låtsasfarfars begravning.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback