linnet/klänningen

11 december 2008 kl 13:21

Nu har det/den kommit :D Var riktigt fin faktiskt på, var lite rädd för att man skulle se tjock ut i den men det gjorde jag inte. Iaf inte enligt mig :P Var ju en väldigt bred mudd där ner som satt åt så den markerar precis under "ballong effekten". Nöjd är jag, men jag tror dock inte att det blir så att jag kommer ha den på julafton, tror den blir lite för "vågad" just då, är mer ett fest plagg :P Får väl rota fram nått annat ur garderoben som man kan ha.. Kikade nyss men inget liksom "klickar" så jag får väl se hur det blir.

I morgon är det förmodligen utgång här, ska vara fest hos några ur klassen till Thobias. Så då blir det att vi ska dit o sen får man väl se vart folk tänkt att gå, går dom på Starlight så kan man lika gärna gå hem, det suger. Ursh! 

Så på torsdag nästa vecka ska det vara en "julfest" hemma hos Crille & Glenn så då blir det fest igen. Det roliga är att dom ska ha lite julmat och så måste man ha på sig tomteskägg för att komma in, men jag har sagt att jag max kommer ha lite glitter i håret, det är ju lite mer tjejigt-juligt. Så får man väl se hur många som ens kommer ha på sig någon sådant. Jag kommer som vanligt inte äta nått av julmaten, det är äckligt. ÄCKLIGT ÄCKLIGT ÄCKLIGT ÄCKLIGT ÄCKLIGT!!!  :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback