linda

17 oktober 2008 kl 14:20

Jag kan inte med ord beskriva hur mkt jag älskar Linda, hur skulle jag klara mig utan henne? Hon är min högra hand, stöttar mig i ALLT gott och ont. Linda hittar alltid ut och invägar åt mig, den enda som kan få mig in på rätt spår med bara några få ord och blickar. Vi behöver inte säga så mkt till varandra utan att vi ska förstå hur den andra känner eller menar, vi har lärt oss med åren att verkligen läsa av den andra. Eller lärt och lärt, vi har passat som handen i hansken så fort vi började umgås och det var nog det klokaste valet jag någonsin gjort, att åka och se på Idol en fredag kväll hemma hos henne i lilla Långsele. Hennes hem har blivit som ett andra hem åt mig, när jag kommer innanför deras dörr möts jag alltid av massa glada blickar och glada hejjande! Den familjen innehåller så otroligt mkt kärlek, en kärlek man inte kan beskriva utan man måste uppleva den för att kunna förstå. Och med alla dessa ord så vill jag komma fram till att jag skulle inte överleva en dag utan MIN Linda, hon gör mitt liv så mkt bättre, hon kryddar min tillvaro med den starkaste kryddan som går att hitta. Är det någon jag skulle göra allt för så är det henne, hon är värd vad än det är, Linda är värd det allra bästa och inget mindre!

 Älskar dig av hela mitt hjärta gumman, du och jag till oändligheten!<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback