linda & kattis - dag

17 juni 2008 kl 15:20

Idag har jag i stort sett bara umgåts med Linda hela dagen, hon kom till mig kring halv fyra, så bestämde vi oss för att gå genom alla saker jag köpte nere i Spanien. Efter det beslutade vi att vi skulle börna till Långsele och köpa gurka, lätt yoghurt och franska. Det blev Tzatsiki  med rostade frallor till middag. Så hyrde vi även 2 kärleks filmer som vi såg nere hos Tobbe. Vi hade förväntat oss att det skulle vara riktiga böl-filmer, men så var icke fallet... Kommer bara ihåg namnet på ena filmen, LOVE another disaster.. den såg vi sist  och den sög verkligen, jag orkade inte se klart den så jag brummade hemåt strax efter 12.

 

Har äntligen packat upp mina två stora resväskor jag hade med mig hem. Puuuh! Var tvungen att rensa ur garderoberna för att ens få in det... blev 3 hela påsar med kläder som försvann..

I morgon är det massor av saker som ska hinnas med, ska hämta upp Linda hos Tobbe kl 12, så ska vi fara in till långsele och sola en sväng, sedan ner till stan och hämta upp Katta och ta en fika med henne nere på stan, ska även gå på banken och sätta in pengar på kontot, kika in på Deep Forest och kolla om tatueraren kan rita upp en snygg tatuering åt mig, kolla på lite kläder på Stil, gå på Studio Fresh, träffa Ann-Louise och titta på hennes nya lägenhet och så ska Linda klippa sig :P Har nog en helbokad dag i morgon kan jag säga :P Så blir det nog att jag och Linda hittar på något på kvällen :)

Har även haft en sådan dag att jag gått och bara önskat mest av allt i hela världen att Thobias skulle ha varit hemma.. Hatar verkligen HATAR att han är där nere nu.. Är less på att han inte är hemma med mig. Sova själv är helt värdelöst, finns så jäääääkla mycket plats kvar i sängen så man känner sig som en liten smula.. HATA!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback