kyckling på fredag det gillar jag bäst

13 november 2008 kl 14:12

Inatt vaknade jag 04.15 av att jag hör att Sesam håller på att kasta runt något med tassarna.. Jag tänkte att jag hade ju plockat undan hans råtta så det kunde ju inte vara den han lekte med.. Efter ett omöjligt försökt till att sova så klev jag upp och gick fram till honom för att se vad det var, dock såg jag inget, det var helt svart men jag såg nån liten klump på golvet, så jag sträckte ner handen och slet bort den lika fort som jag kände den.. Den var klibbig och läskig konsistens.. jag tände lampan i köket och jag blir förbannad på ett ögonblick, kattfan har slitit ner en påse med kycklig i från diskbänken, klöst hål i påsen och börjat latja runt med en bit. Jag hittar sprey flaskan med vatten och attackerar honom, han springer in under sängen och gömmer sig... Jag arg som ett bi får slänga all kycklig som vi skulle ha till middagen.. Jävla katt.. Aja..

Idag ska jag ge mig på att göra mitt säljbrev tror jag, det ska vara klart den 22/11 men det är så skönt att ha det klart, så slipper man göra allt i sista sekund, som det alltid har blivit förut när jag har fått hemuppgifter. Får dock se om jag får tummarna ur... ja ni vet. Har svårt att börja just, när man väl kommit igång är det ju lugnt men just det där att börja, så jäkla svårt.

Jag är äckligt sugen på att handla massa kläder, men som vanligt finns det inte ett ruttet öre till att göra det.. Baah, jag vill mest av allt ha en klänning från Gina Tricot till nyår, jag är helt förälskad i den.. Men jag lär väl varken ha pengar eller tillgång till Gina innan nyår.. :(

Tudels!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback