kväll

26 november 2008 kl 19:09

Såhär på kvällen tycker man ju att det ska finnas något att se på på tv, men icke. Bara skit överallt, det är Dr Phil på tv 4+, men dom kör bara massa repriser där nu så jag har redan sett dom.. Blä! Men som tur är så är det ju iaf ett program som är bra ikväll, Bonde söker fru :) Me like! Roligt att dom har med en bög i år, förut har det ju bara varit personer som attraherats av motsatta könet, men nu har det äntligen kommit en homosexuell, det är roligt :D Inte för att jag på något vis alls är homosexuell utan för att man ser att det är mer accepterat nu, förut hade det varit en väldigt stor skandal att ha med homosexuella. Men nu så.

Haha min söta lillasyster har skaffat sig ännu en blogg och ska väl försöka skriva där, tror dock att det kommer funka nån vecka eller två, sen blir det precis samma sak som med alla de gamla :P Aldrig uppdaterade med andra ord.

Ställde mig på vågen i morse igen och till min lycka så har jag nu gått ner 8,1 kg, känns så jäkla bra, man börjar se lite resultat så de är riktigt skoj :) Hoppas det fortsätter gå neråt mer innan jag kommer hem till Sollefteå nu i jul, vore skoj om jag gått ner 10 kg tills dess iaf, är ju bara 1,9 kg så.. Det borde ju inte vara en omöjlighet :)

Har även beställt en skojrt/klänning nu ikväll som jag tänkte ha på julafton, hoppas bara den sitter bra så den inte är påtok för stor, var tvungen att ta en storlek större än den jag ska ha, min storlek var ju självklart slut.. suck! Men det blir nog bra i vilket fall som helst, i värsta fall så får jag sy in den lite och så ska jag ju ha ett brett svart skärp i midjan hade jag tänkt :) Det bästa av allt är att jag beställde en till klänning som är svart och med rätt bar rygg som jag ska få av min älskling Thobias i julklapp. Den fanns iaf kvar i min storlek så då hoppas jag verkligen att den sitter som en smäck :D 

Nej  undra om man ska ta och slå på en film tro, eller om man ska se på någon av alla serier vi har på datorerna  :P

Ha en trevlig kväll alla! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback