kväll

14 december 2008 kl 22:13

Var ju som sagt på gymmet ikväll, körde armar och axlar + lite kondition. Märkte lite på mina ben idag att dom blivit lite smalare, me like. Var väl i gymmet lite drygt över en timme sedan var man helt död i armarna. I morgon ska vi köra ben, det tycker jag låter väldigt bra, få bort en massa fläsk därifrån. Man borde ju ha kommit i ganska bra form om man fortsätter såhär tills i sommar. Hoppas det iaf!

Vi var på Coop Extra efter gymmet och köpte lite nödigheter, så hade dom lösviktsgodis för 49 kr kilot, så då blev vi bara tvugna att köpa lite. Dumt gjort men, ibland måste man bara få lite gotta. Jag har gett mitt godis till Thobias så han ska gömma sin påse och det jag hällde i hans i morgon så jag inte får för mig att äta av de, jag bad honom först att ta med det i sin väska på skolan men så sa han att han kan gömma den ist. Bara jag inte hittar den, vet ju själv hur jag blir om jag ser en massa smarrigt godis, då måste man ju bara smaka lite, som oftast blir en massa. Inte bra alls, så den får vara gömd för mitt eget bästa. Låter som värsta godis-missbrukaren, iofs är jag nog det också, men jag gör bara mig själv en tjänst när jag ber Thobias gömma den för mig.

Nu är det inte länge kvar tills jag kommer hem, 6 dagar, sen finns jag hemma i lilla Helgum eller i Sollefteå hos Thobias familj, lär bli en heldel i Långsele med hos min Linda ;) Ska bli såå skönt att komma hem igen, längtar riktigt mycket. Komma hem till alla nära & kära, man känner sig verkligen som hemma där, det vore ju iofs väldigt konstigt om jag inte gjorde det eftersom jag är uppväxt där. Jaja, i vilket fall som helst så ska det bli riktigt skönt :) Ska passa på att åka en massa i backen med, är ju tydligen tok mycket snö där uppe nu, blir skojigt :D Så måste man ju bygga en skit stor snögubbe med, hela min familj är inräknad i det projektet ;D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback