kfg

20 januari 2009 kl 14:08

Har varit på KFG idag och det var lika "givande" som vanligt.. Så jävla meningslösa träffar så jag kan spy på dom! Det roliga är ju att det ska varslas folk därifrån med, helt sjukt att nu ska det tas bort folk som ska hjälpa andra att komma närmare till ett jobb. Nej logiken i denna värld är helt störd! Undra hur de går för alla på z-lyften hemma i sollefteå, kan tänka mig att nu blir många familjer i problem. 70 st skulle ju bort därifrån så det skapar nog en massa oreda hemma hos många.

Har nyss pratat med Johanna, ska åka till henne den 1:a eller 2:a februari, hennes karl är borta en vecka så jag ska vara där i 4-5 dagar och kolla på bebismagen :D Var ju ett tag sen vi träffades nu också så, de passar ju alldeles ypperligt. Synd bara att jag missar ultraljudet, det ska dom på veckan efter att jag varit där. Men jag får ju se magen iaf, sweet!

 Så ska hon antaligen komma till mig i några dagar endera innan jag åker upp till Sollefteå då Thobias har åkt upp en vecka innan mig, eller så efter att jag varit i Sollefteå och Thobias kommer hem en vecka senare. Blir skoj om hon kommer hit med så hon får se lite hur vi lever här :)

Igår blev det ingen träning och enda förklaringen till det är att jag helt enkelt inte kände eller orkade det. Men så ikväll när Thobias har slutat skolan så ska vi gå iväg och träna, blir bra de. Ska nog bara stå på bandet idag med, känner att det är de som ger mig mest just nu. 

Måste ju bara tillägga att jag har tappat 4 cm i midjan, skönt som bara den, ser inget på vikten men måttbandet visar ju att nått har försvunnit iaf :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback