kfg

10 november 2008 kl 14:13

Ska till KFG kl 13.30 idag för att ISS ska komma dit och presentera sitt företag och kanske erbjuda något jobb inom något. Dom har ju hand om mer än städning, restauranger, receptioner bla. Kan ju vara intressant att gå på, men vi får väl se hur det slutar.

Igår gnällde jag på att jag hade gått upp 1 hekto, men idag då jäklar.. -0,5, ner ett halvt kilo, känns hur bra som helst! Är jätte glad, så nu har jag gått ner 6,2 kg totalt :) Skulle vilja  gå ner lika mkt till innan jul, men vi får väl se hur det går.. Går det såhär sakta så då är jag nog långt ifrån "vinsten" mellan mig och Linda. Men men, de är ju bara att ta det som det kommer!

Nu ska jag ta och äta frukost.

Dagens meny:

Frukost: 2 limpor med smör, 1 kopp kaffe med socker

Lunch: 1 banan

Middag: 2,5 dl yoghurt, kanske 1 banan




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback