katrineholm

8 juli 2008 kl 15:17

I Augusti så flyttar jag och Thobias ner till Katrineholm. Karln ska plugga till Eldistrubitörsteckninker, med andra ord blir han en slags elgubbe :P Hehe.

Känns rätt skönt men samtidigt lite lustigt att flytta igen då man nyss flyttat hem till Sverige igen.. Men men så är det, man måste ju flytta från Sollefteå om man vill komma någonstans i livet.

Funderar även på att skaffa katt då vi bosatt oss, fast jag måste ju självklart hitta ett jobb först.. en students inkömst är verkligen inte hög.. Så det kommer vara knapert utav bara tusan om jag inte hittar nått där nere illa kvickt!

I morgon ska jag åka till Sundsvall och hälsa på Natalie, var ett bra tag sen vi sågs så nu är det på tiden! Kommer hem på fredag mitt i dagen tror jag. Så ska jag få gosa massa med deras vovve :D Hur nice som helst!

Älskar min Thobias mer än något annat! <3



Min pappa bodde förut i Katrineholm :)

2009-02-19 // 16:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback