karlskoga

3 september 2008 kl 14:43

Igår vid 2 tiden fick jag och Johanna ett infall, vi bestämde att hon skulle åka och hämta mig och sedan åka tillbaka till henne. Är samanlagt 25 mil tur o retur, så på fredag blir det samma sak igen, då ska hon skjutsa hem mig igen. Självklart har jag med mig Sesam och igår under bilfärden kunde det nog inte bli värre, han spydde... Han hade nyss ätit innan vi for så han blev nog lite åksjuk stackarn. Så det var bara att stanna bilen och torka spya o.0 Som tur va så låg han inte på sätet utan han hade gått ner på golvet så det mesta av det kom på själva mattan man har för fötterna. Sedan resten av bilresan var han knäpptyst, tror han skämdes för man hörde inte ett ljud av honom.

Väl framme hamnade vi på Willys och skulle handla lite middagsmat, vi åt Fajitas :D Kattis LOVE IT! Så sedan när vi käkat och så så satte vi oss vid tv:n och bara slappade, resandet hade ju trotts allt tagit i stort sett hela dagen, var framme i Karlskoga kring halv 7.

Idag ska vi ner på stan en sväng, jag måste bla köpa en spade och rensa Sesams låda med, jag glömde den hemma igår.

Saknar min T som bara den, längtar som en apa tills på måndag. Känns som att han har varit borta i evigheter nu, så nu är det bara att pallra sig hem tycker jag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback