karlskoga

2 februari 2009 kl 20:29

Har anlänt i Karlskoga för många timmar sedan. Klockan kvart i ett idag kom jag fram till Degerfors där Johanna stod och väntade med bilen. Vi brummade hemåt och åt några rostade mackor med ost och marmelad, mums! Sedan packade vi ihop våra handväskor och brummade till Mariebergs köpcentrum, där strosade vi runt från ca halv tre - tre till klockan halv sex. Jag fyndade tre grejor, en kofta, en klänning och lila armband:) Så hade jag även spanat in en skinnjacka men när jag väl provade den så satt den som en säck på mig, så det blev ingen jacka.. Har letat en bra svart skinnjacka i flera år nu men har inte riktigt hittat någon som jag varit helt nöjd med, så när jag väl hittade en så satt den som skit. ARGH! Blir lite less men ska väl kika här i Karlskogas köpcentrum nu någon dag nu framöver. Så ska jag även leta rätt på en ny råtta åt Sesam, var ju här jag köpte hans favorit råtta som han har hemma nu men den börjar bli rätt så sliten så det behövs en ny :P

Just nu för tillfället så sitter vi och kikar på tv och äter lite onyttigt. Sen kanske det blir lite film eller så blir det bara att slappa mer framför tv:n. :)  Btw, Johanna har en väääldigt söt bebismage :) Är så fint!

Ta hand om er<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback